Vi har gäääster!

Hej svejs!
Jag sitter i soffan framför TVn med datorn i knät och spelar rock band, hehe :). Jag sjunger bara sådan tur är, annars skulle jag ha ett trum sett i knät eller en gitarr, de sulle ju inte gå haha! :D.
Jag försöker blogga och samtidigt kolla på texen som jag ska sjunga haha. De går inte så bra ;).

Som sagt så har vi gäster! En familj från Linköping som är väldigt bra vänner till oss, familjen Falkenberg :). Det är tre barn i familjen Falkenbergs familj, och två föräldrar ;). Barnen är två killar och en tjej. Tjejen heter Johanna och hon har åkt till USA på ett "high school year". Det menas med att hon bor hos en värdfamilj som tar hand om henne :). Som ni då fattar så är hon inte här hemma hos oss nu som de två killarna är just nu. Vi tre och min syster sitter och spelar rockband tillsammans :D. Det är kul och mysigt!

Den här veckan så åkte jag och Ester till farmor och farfar som jag har sagt i ett tidigare blogginlägg :).
Igår så sov jag över hos Hanna, hela kvällen så satt vi och skrev i våran svenska bok :(. Fast vi åt tacos också, mums! Och glass! :D.

Idag kom Lydia och några till små tjejer och plingade på på våran dörr. Dom var utklädda och gick "bus eller godis" ;). Dom var väldigt läskig! Hihi.

Jaja, nu ska jag vara social!
Puss/ Sofia

 HAPPY HALLOWEEEEEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0