JAG HAR

FÅTT EN NY LAPTOP! WOHOO!
Den e helt helt helt svart, jättecoool! I LOVE!

Jag kom hem idag från åtvidaberg, jag och ester åkte tåg i måndags till åtvidaberg och kom hem idag via tåg. I åtvidaberg bor farmor och farfar :). Det var väldigt kul att åka dit och väääääldigt skönt! Vi tog det mest lugnt, det var skönt och avslappnande. Det var ingen stress att göra något eller fixa något, skönt!
Som sagt så åkte vi tåg dit, jag har märkt att det är väldigt kul! Jag vet inte riktigt exakt vad som e kul, men aja.

Imorgon ska jag sova hos hanna! :D. De blir mysiiigt. Men tyvärr så måste jag plugga hela dan innan jag åker hem till henne :(.
Jag tycker att det borde var förbjudet att ge läxor och prov över lov och ledigheter!!!

Jaja, nu ska jag kolla på bonde söker fru, hihi!

Puss och kram! / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0