NY FAVORITDRICKA

Jag har inte bloggat på ett tag, jag vet :(. Men jag har inte haft tid, maaaaaaaaaaaaaaaaaassor av prov och grejer i skolan :( !
Har inte riktigt tid igentligen att blogg för att jag måste plugga till musikprovet och matteläxan till imorgon...
Idag hade jag ett prov, quiz och en läxa. Igår hade jag franska prov. Jag har matte och no prov nästa vecka, jag förstår inte hur jag står ut...
Jaja, jag får väl tänka positivt, jag har tränat på gym idag med laget :) . Det var väldigt kul, man känner sig så duktig efter, hehe ;). När jag är där så brukar jag efter varje gång köpa en vitamin dricka, ilove. Den e min nya favoritdricka, de e fett bra då att den e fylld med vitamin C och zink! Den smakar dessutom cirtus/fläder! Kan de bli bättre? :D.
Pussar och kramar/ Sofia

 ilove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0